مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-12اقتصادي

عملکرد 3 ماهه دولت| گام بلند دولت برای حذف ارز ترجیحی و ارتقاء صنایع داخلی


عضو هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران معتقد است: حرکت دولت به سمت حذف ارز ترجیحی و همچنین تداوم ممنوعیت واردات لوازم خانگی از جمله نقاط مثبت عملکرد دولتمردان طی 3 ماه گذشته بوده که برای اثربخشی بیشتر نیازمند سرعت دادن به اجرای دقیق این سیاست ها با مدیران کارآمد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با گذشت 3 ماه از آغاز به کار دولت، اقداماتی در بخش های مختلف اقتصادی کشور صورت گرفته تا شاهد تغییر و بهبود وضعیت اقتصاد باشیم و رضایت فعالان این بخش و مردم اتفاق بیفتد.

در مورد ارزیابی عملکرد دولت طی این مدت با آرمان خالقی، عضو هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت وگو کرده ایم که در ادامه می خوانید: فارس: طی مدتی که از روی کار آمدن دولت سیزدهم می گذرد، شاهد اتفاقات مختلفی در اقتصاد کشور بودیم.

لطفاً برای شروع بحث یک ارزیابی کلی از این مدت ارائه دهید.

  خالقی: دولت جدید طی سه ماهه اخیر بیشتر به دنبال بازدیدهای میدانی و لمس موضوعات و شناسایی آنها و همچنین ترتیب دادن چیدمان مدیران ارشد خود بوده است.

بعد از وزرا که از الزامات رسمیت یافتن دولت بود، گام بعدی تعیین و یا تصویب معاونان وزرا و استانداران بوده است که تا به حال موضوع تعیین استانداران به سرانجام نرسیده و تعداد زیادی از استان ها هنوز بلاتکلیف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد 3 ماهه دولت| گام بلند دولت برای حذف ارز ترجیحی و ارتقاء صنایع داخلی

عملکرد 3 ماهه دولت| گام بلند دولت برای حذف ارز ترجیحی و ارتقاء صنایع داخلی